onsdag 21 maj 2008

möts av tungan

fick höra för något år sen av en kille som ogillar de människor som möter med tungan.
???
sa jag.
jo "de som möter sin mat med tungan utanför munnen, blä det ser så oaptitligt ut. "
och jag hade aldrig i mitt liv tänkt på det tidigare!

sätter mig och äter och nog fan stack tungan ut och mötte tuggan som var på väg.
Vi satt och studerade människor omkring oss hur de gjorde, vi satt på Mcdonalds vid slussen om jaginte minns fel.

och jag är böjd att hålla med.
Detser inget kul ut när en del sticker tungan med gamla matrester för att trycka in ännu mer...

och jag tränade och övade försökte sluta med det där...
sen föll det nog i glömska.
tills nu
jag har nordeuropas största blåsa under tungan.
och varje gång jag ska äta fastnar blåsan mellan undertänderna.
alltså sticker jag fortfarande ut tungen för att möta maten som skall inmundigas..

Inga kommentarer: