fredag 16 maj 2008

porr

jag är inget stort fan av porr.
Tycker att det är lite för många tjejer som fallit i fällan.
nån uppskattar deras utseende och de tror att de är någon bara för det och gör något sånt.
något som de måste leva resten av sitt liv med sen.

det värsta är att det är så himla lätt att komma åt nu.
det är nästan så man serverar porr på silverfat, allra helst när killar är i tonåren.

det har funnits i alla tider javisst.
men man fick kämpa lite för att få tilgång till det förr och när man fått det skulle tidningar oc hbilder gömmas undan.

Nu ligger allt ett klick bort så får man ALLT! och då menar jag allt!

Hemma hos oss får man inte porrsurfa.
jag vill att det ska vara svårare att få tag i.
Sen är det inte kul när man sitter med småttungarna framför datorn och så poppar det upp värsta porrfilmerna.
Man blir rätt handfallen oc hglömmer på ögonblick bort hur man klickar bort det...

jag är rädd att pojkar får en sned bild av vad sex och samlevnad innebär.
och det som skildras i en porrfilm är kanske inte det äkta och riktiga.
Visst det finns visst par som vill ha samma sak som på en film men det är nog lite mer ett gemensamt beslut och prövande fram till vad båda i relationen vill ha.

Hur gör man för att få ett porrfilter till datorerna?
på ett enkelt och lätt sätt

1 kommentar:

LoWa sa...

Kolla telias hemsida. Jag tycker mig minnas att de gjort reklam för nåt dyligt.