måndag 19 maj 2008

armsvett

jag har lidit av svettningar under armarna förut.
men hittade absolut torr på apoteket och blev botad!

det är helt fantastiskt vilken grej...
smeta in under armarna på kvällen och sen i nästan 1 månad kommer inte så mycket som en droppe svett ur armhålorna.

Sen gick det längre och längre mellan gångerna oc htill slut använder jag det bara någon gång ibland.

Men så har jag upptäckt...
när jag springer omkring och lever loppan så svettas jag inte under armarna.
men när jag sitter i möten hit och dit jämt och ständigt DÅ kan jag bli svetttig under armarna.
då gör jag ju definitivt inget?!
och då är det ju än värre.
sitter där och gör inget och lyfter på armen och har en lpskiva där... under armen, hela tröjan
Hur kul är det...

dessutom känner jag mig inte särskilt nervös eller så inför eller på mötena så det är liksom inte av nervositet som jag utsöndrar denna kroppsvätska.
Fast det är klart när jag märkt det så blir jag lite illa till mods och tycker det är drygt så då kankse jag blir nervös...
det blir kankse en ond cirkel....

Inga kommentarer: