fredag 30 maj 2008

jag har gjort ett klipp..










3 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅ så sommarfina barn, saknar doch ett kort på Adde i nya frisyren:) Din far slant med maskinen dagen innan han skulle börja på Arlanda han såg ut som en intern från Kumlabunkern det tyckte han var jätte jobbigt *fniss* som tur är växer det ut snabbt Kram

Anonym sa...

Stavar som en a kratta

Anonym sa...

Snyggt! Min grabb hade oxå liknande frisyr när han var liten...dock en aning kortare bak men inte superkort/snaggat...Jag tyckte om denna frisyr....
Men denna modell är svår att få till om man inte har "handlag"....Jag försökte ett antal ggr att hålla efter mellan klippningarna men det slutade alltid med akut frsörtid...Jag kan och saxen kom absolut inte överens.. ...inte ens med enmaskin...det får dottra göra nu till karl här hemma....