fredag 13 februari 2009

skitsnack!!

de som sprider rykten om att Marek förnedrat mig och kallat mig för hora på min fest.

LÄGG AV!
Jag var och är jätteglad och känner mig speciell för att han gjorde det!
jag inbillar mig att han gjorde naturligtvis för min skulle men även som en liten hyllning till Polen och min älskade morfar!

min morfar kunde inte heller uttala hurra på ren svenska.
så ärligt talat så hörde inte jag att det kunde misstolkas först. jag visste ju att han menade hurra.

fy fan! för att lägga sig i och bry sig om saker som man inte har med att göra!

Jag hoppas innerligt att Marek och helena inte lyssnar utan vet själva vad Marek menade och hur jag uppfattade det hela!
Att jag blev glad och jag önksar av hela mitt hjärta att han gör om det!!!
för han sprider glädje omkring sig!

skit på er skitsnackare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

you go girl!!
Kram fran ett varmt thailand... hade iofrs velat vara med pa festen men men.
Ha det sa bra pa Alla hjartans dag!
Ps det finns sa mkt skitsnack i Sala sa halften vore nog.

Kram Linda

Anonym sa...

Hade sa garna velat varit med pa din roliga fest,Pernilla sa att det var toppen!! Men vi ses snart anda!!! Kraaaam Londonligan