onsdag 11 februari 2009

hell!!!

hell of a day!

Började med tandläkaren.
Skulle be om att de slipade till lagningen från förra veckan.
-var känns det vasst?undrade hon
jag stoppade in näven för att försöka peka på var det var.
och jag petar och får hela fyllningen i handen?!?!?!
Tandläkaren såg ut som om hon fått en uppenbarlese från Gud och jagbad om förlåtelse.
-förlåt viskade jag fram medan den kalla ilningen vandrade genom kroppen och ersattes av svettanfall.
-oj! sa hon och tog fyllningen.
-oj sa jag emd skräckslagnaögon sen sa jag på en gång
-fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan!!!!! oj ursäkta!
-nej men nu ska du inte ta det så...vad bra att du var här just när det hände...

Så det var bara att börja om från början...
och ajg fick bedövning som gjorde att min söta lilla tunga inte var så liten och söt längre.
jag kunde inte prata. och tungan var stor som en kos.

VI fixade hyfsat geschwint...
sen skulle jag till jobbet.
brådis!!! allt tog ju mycket längre tid än vad som var beräknat.
och jag skulle åka förbi Luis som sovit hos en kompis.
och jag kör vilse!
kommer sent till jobbet och sätter igång med eld i baken!
och tillsut känner jag att bedövningen går ur, tack å lov! jag var hungrig, men hade inte vågat äta något av rädsla för att bita mig i tungan.
oc hdå känner jag!

fyllningen har ramlat bort igen!!!
hell hell!!!

1 kommentar:

Olle sa...

Hmm...hur kan dom misslyckas så många ggr med att få fast fyllningen??
Kom till mitt jobb..vi har Plastic Padding... Vi lagade kylaren på trucken med det i höstas, och det håller fortfarande. :D