måndag 9 februari 2009

Hora


Kvällens gladaste människa var nog Marek.
En polack!! Jag gillar polacker, morfar var från Polen!!
Han var visst orolig innan, han skulle ju inte känna nån...
så han kanske inte skulle våga prata med nån hörde jag skvallras....

Men han var upp och greppade micken och sjöng en happy birthday song på polska!!
Jag blev så glad!!
sen sa ville han utbringa ett hurra för mig...
Så han gav instruktionerna...

-Jag säger Viktoria ni ropar Hora!
så han ropade viktoria och alla skrek HORA

sen skrattade alla som ni kan se....

Pilla kom och sa.
-vad fasen, vi visste ju att han menade att vi skulle Hurra men ändå stoda alla och ropade Hora!

så han fick igång hela rockland att kalla mig för hora....





















































































































































































































Inga kommentarer: