tisdag 17 februari 2009

vill du lära känna mig?

Paul Stanleys soloprojekt.

Wouldn´t you like to know me.
Adde och hårdrockarna körde den på min fest och det lät såååå jävla bra!(ursäkta svordomen, men det lät fackking jävla asbra)

Sitter just nu och tittar på videon



På trummor spelar Eric Singer!

Som en lite kuriosa och väldigt cool grej.
Vi var på ett kisskonvent för 7 år sen, då var Eric Singer där och det råkade vara hans födelsedag så han fick tårta.
Sen hann han inte äta upp tårtan så han kom fram och gav Jacob tårtan.
Så min Jacob och Eric Singer har delat tårtbit!!!
snacka om att jacob kan ancvända det i sitt CV sen!!

1 kommentar:

Anonym sa...

...och han fick låna mina cymbaler på giget. Jag sa: "Hey Eric, go easy on them..." Hmm. Hade inte med sig egna. En utav dessa ljuder nu på Sour Systems demo.
//Fredrik.