tisdag 24 februari 2009

fluga!

titta! en levande fluga!
törs du hålla i den?
Ja! otroligt nog..
Men jag älskar alla djur!
Han kankse värmer sig på mig...
Nej, akta, han är rädd för dig!
Åh, vad fin har är!
Han blir piggare när han känner min värme.
jag tror han vill värma sig mer.
Men...hur långt tänker han krypa in?
det kanske räcker..nu..
men han ser ju så glad ut!
Jag ser honom inte längre! jag måste rädda honom..
men... tänk om han kläms ihjäl av min jacka?
Hur ska jag lösa detta?
Jag får av mig jackan om jag gört försiktigt!
nu så ska vi se var den är...
hallå???
nej, jag ser honom inte?
men det kittlas!
hallå, kom ut nu!!
är du här då?
mamma ser du honom nånstans?
vad ska jag göra+
Han kankse är kvar i jackan?
hohoh!!
Jag kommer aldrig mer kunna använda den här jackan!
Skaka försiktgit!
landade den här?
jagk änner efter..
nej, jag kan inte se den!

och den var verkligen borta!

Inga kommentarer: