lördag 28 februari 2009

inte för att jag behöver

jag vill så gärna gå till Rockland ikväll och lyssna på banden som ska spela.
Men kry kan man inte kalla mig.
vad är värst?
att gå dig oc hsätta sig på sitt feta arsle och lyssna, fast man inte är frisk. då kanske det drar ut på tiden...
eller
att gå dit och slå sig ner på sitt feta arsle och smitta de som kommer nära?

måste man vara hemma?

och så kommer Juliana med munspelet i högsta hugg och bläser in och ut så öronen vänder ut och in på sig.

Livemusik...
det får jag ju hemma.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tja VickIE!

Klart du ska gå och lyssna på banden på Rockland! Livet är för kort för att sitta och fundera över snuvor och dyl. Du vill ju gå så då tycker jag att du ska gå. Jag skulle till och med vilja drista mig till att säga att jag yrkar på att du ska gå... ;-)

Hoppas livet lever i Fastbo i övrigt! Själv ska jag gå på heavy metal-fest i Globen idag. Judas Priest, Megadeth och Testament. Kan ju sluta hur som helst...

Hälsa alla!

//Ärik

LoWa sa...

Jag tycker du ska gå! Ta m öronproppar och sen lyssnar du på det du vill/orkar lyssna och sen åker du hem när du fått nog! =)

Anonym sa...

Vi har vattenkoppor och får snällt stanna hemma. Nirre skulle filma så jag får väl se spelningen då. Supertrist!!!

Anonym sa...

Oj oj...krya pa dig,toppen med konsert hemma...ha ha! Stackars dig,men allt kan bara bli battre,ok??!! Kram m