söndag 22 februari 2009

Ulrik!!

jag har hållit mig från rödvin en längre tid.
haft på känn att jag är allergisk...

igår glömde jag bort att hålla mig ifrån eländet.

och jag fick en allergisk reaktion. (som jag fått så många gånger tidigare)
Vaknade kl 4.30 och hade huvudvärk from hell och kände att det fanns inget som skulle kunna hålla mig från Ulrik...
så jag och käre Ulrik har varit tillsammans från halv fem till kl 14.00 idag.
jag har ropat mig till en skinnflådd hals på honom...

rödvin...
ska jag hädanefter inte dricka mer!

hela fakking söndagen är borta och imorrn är det som vanligt igen...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men det såg i alla fall ut som om du och brudarna hade riktigt trevligt i rådande stund. Min "gammla" bästa granne var med såg jag. Rödvin i all ära, men det finns en magisk gräns. Rödvin är inte min partydryck heller.

Hoppas det är bättre nu!

Annis

Anonym sa...

Jag har en utmaning på min sida om du gillar det...

Anonym sa...

Jag har en utmaning hos mig om du gillar det...

Anonym sa...

Drack du för mycket eller? Var det inte migrän då? Rödvin är ju en klassiker bland migränutlösare...
Det är för djävla taskigt att vara sjuk hela helgen. Man känner sig både förbannad och orättvist behandlad...

Vickiehickietorian sa...

ja! förbannad och orättvist! fast jag antar att det var självförvållat...och jag tror uppriktigt på teorin om rödvin och migrän! för det är när rödvinet slinker ner som huvudvärk, kräkningar och frossa kommer. hahahahah usch!

Anonym sa...

Puss pa dig Vickiehickietoria! Hoppas du mar battre...det var sa trevligt att du kom,DU ar alltid valkommen till lilla nuset! Back in Londontown,harligt! KRAAAM M