torsdag 12 februari 2009

ohoj

en gång i månaden hamnar jag i sorterarpsykos.
ja, vi får tacka gudarna för att det inträffar åtminstone en gång i månaden.

Jag ser mitt hem med andra ögon.
ja gser högar som bildats på en månad och de ska sorteras och läggas i nya högar, en kastas, en eldas, en sparas och sen... den nya sparapå hög högen, det där som jag inte vet om jag törs slänga än...

Min garderob har kommit ut:
där ska det sorteras i svarta hög, i röd hög o s v.
Jag längtar att få göra det.
Jag öppnar skåpluckorna och ser posrlinet...det skulle också kunna sorteras. efter färg och stórlek.

Nej, jag måste nog fråga adde om han kan gå med hundar och åka på alla möten själv idag så jag kan få roa mig lite!!!
för vad skådar inte mitt norra öga....som en skänk från ovan...
tvätthögen som skall sorteras upp till olika ägare och vikas fint och läggas in i garderoberna i fina högar!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag alskar att rensa! Gor det sa ofta....det kanns sa bra efterat! Kram m