tisdag 24 februari 2009

Fräckt! med stort jävla F!

det ringer och jag hann se att det var ett anonymt nummer och sen tog Juliana luren.
-hej det är JUliana.
...
-jaha, vill du snacka med Viktoria.
jag reagerade på att dels att hon sa snacka och att hon kallade mig för Viktoria och inte mamma.
så det kändes inte som om det var någon jag kände.
Hon lämnade över luren till mig
-ja hallå ja! sa jag käckt
-Tjenare viktoria! Hur är läget? frågade en killröst jag inte kunde placera.
-jotack det är bra! men vem är det sa jag
-åh, vad skönt! jo det är blablabla från Divine oc hvi tänker skicka ut lite underkläder till dig!
-jaha, men nej tack det är bra! jag vill inte ha något
-jaha, jag behöver bara din storlek så är det klart!
jag tänkte va fan! fattade han inte?
-jamen, jag vill inte ha några! jag ahr så jag klarar mig!
-okej, vita i storlek medium! tack ska du ha!
-va? men jag ska inte ha något!
-okej, tack för din beställning!
klick.

4 kommentarer:

Miralin sa...

Fy fan, jag hade blivit skogstokig!!
Sen är det säkert sån man måste säga upp om de inte ska skicka fler.
HATAR sånadär försäljare, men dendär måste ändå ta priset!!!

Miralin sa...

Ring upp företagat, kräv att få prata med nån "chef" och tala om vad som hände, samt föreslå nåt lämpligt ställe där försäljaren kan stoppa upp sina jäkla trosor!
//Extremt uppretad

Olle sa...

Jaha...är det SÅ man blir en bra försäljare..? Det fick jag inte lära mig på kursen... :P

Annis sa...

Det var det sjukaste jag hört!