måndag 23 februari 2009

När ska jag bli vuxen?

Jesper mardröm det är att jag ska stå på borden och dansa under en spelning.
Konstigt prick det där... Vill inte ha morsan på bordet? dansandes?!

och ja, jag stod på bordet vid ett tillfälle...mest på skoj! liksom... jag ville muntra upp min kära väninna som inte alls var lika glad oc hframåt som jag var.
Det är det som är det jobbiga.
Jag vill att alla ska ha lika skoj som jag om jag har skoj.
hua, han har nog rätt.
INga mammor på borden!

Men så på min fest.
Så bara blev det så.
fast det var inte bara jag och jag tyckte inte det var nå speciellt.
vi stod jag bara där som sexiga körtjejer fast framför oc hpå borden. (HUA)

Iförrgår sa Jacob det.
Nu har jag också fått se att du dansar på borden mamma.

men det är ju inte så.
Jag bara plojade lite, för att det svängde så sjysst.

sen detta med bakfylla.
Det har jag vuxit ifrån!
verkligen!
snacka om beiget!(och uhr i hela världen stavas det då?)

men av nån outgrundlig anledning så hamnar jag där.
som en urlakad sill.
mer död än levande.
fast jag inte egentligen börde vara värd det.
På riktigt!

det var nog någon annan som hällde upp i mitt glas hela tiden och jag skulle bara dricka ur mitt glas...

När jag ska jagbli vuxen nog oc hkunna skryta med hur ordentlig jag är?
när?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahah...man lär sig aldrig!!!