tisdag 17 februari 2009

ett stort tack!

Jag har inte riktigt hunnit landa efter festen och sugit in allt.
det har rullat på här hemma i ett ruskigt tempo.

men det var en helt fantastisk fest.

lite hysteriskt en sisådär halvtimme innan alla skulle komma plus att några var så tidiga så det redan var folk där...
då vi insåg att jag fått med mig fel papper... dvs,inget utav förberedelserna , ingen bordsplacering, inga frågor och upppdrag som vi ägnat löjligt med tid till fanns där.
noll, njet och nothing!
snabbt skulle vi försöka komma på vad vi hade gjort.
Adde oc hjag vi stod bara som 2 fån och glodde ¨på varann...
vi kom inte på en grej!
ingenting fanns i huvvet på oss.
så det som återstod var:
Improvisation!
och det höll helt ok!

sen fick jag presenter!
jag som ville ha bidraget till festen, hyran, maten och lite runtomkring drog iväg så det visslade om det...men så kom folk med presenter också!!


Tack alla!! för att ni kom! för presenterna!
för uppvaktning!
jag är så nöjd oc hglad!

Sen banden som spelade!
vilda Hjärtan för att ni är vilda hjärtan!

local loco nad the idiots! ni var verkligen bra!

hårdsrockscoverbandet!
ni var underbara!
tack för att ni ville ställa upp!

Sen vill jag ge den största av eloger till Rockland!
Hasse, Kim, Linn, John och Owe!
bättre service hade vi inte kunnat få!
Ni var verkligen helt fantastiska!

tyvärr hade jag missat informera folk om att ni bara tar kontanter...
men hoppas ni fick sälja lite ändå...

fan!
jag vill fylla snart igen...

Inga kommentarer: