lördag 7 februari 2009

dagen F

som i fest.

Jag vill tacka gudarna för helena och lars som helt frivilligt erbjöd sin hjälp.
Så idag lagar vi mat så det står härliga till.
och med deras hjälp kan man inte misslyckas.
TACK!


Ewa! tack för att du fixat det billiga boendet!
för att du far och hämtar nyckeln och tillbaka.
`TACK!
Finn för att du ställde upp på min förfrågan med kort varsel!
TACK!
Martin V, Martin S, Tobbe P, Tobbe H, Thomas, Björn, Fredrik, Jesper, Tom, Basse, Kalle, Hampus för att ni vill spela!!
TACK!
Anders B för att du vill vrida på rattar så det låter bra och mycket!
TACK!
Tjejerna i tjejklubben som vill agera lite värdinneaktigt!
TACK!
Jessica som ville vara barnvakt!
TACK!
Pilla som har erbjudit sig hjälpa mig med dukning och iordningställandet av lokalen flera gånger men jag har varit tvungen att tacka nej, för jag har inte haft tillträde till lokalen förrån idag kl 2.
TACK!
Erik för att du fixar musik att dansa till.
TACK!
Camilla för att du vill locka till mig.
TACK allihop!!!!!!!
nu blir det klackarna i taket!!
Jihooooo
PARTY PARTY!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni får en trevlig kväll!!!