måndag 2 februari 2009

wii

träningsmatta...
träningsspel, yoga, aerobics, muskelträning och balanstränigar.

Skitfiffigt upplagt!
man får ju siffror på allt och på vad de andra hat klarat...
om man är det minsta lilla tävlingsinriktad så kan det sätta griller i huvvet.

Ilördags stod jag på den där träningsplattan ett tag. det blev nog ett tag för länge.
Det var askul!
jag hoppade låååångt och högt med skidor, jag rockade fett med rockring, jag hade äntligen chansen att lära mig aerobicsstegen på step up utan att nån skrattade åt mina tappra försök.
Jag gjorde solhälsningen så jag tror solen tröttnade på mig, jag boxades så Ingo klarade inte av konkurrensen..

Och nu...jag har träningsvärk from hell.
jag kan knappt ta mig nerför trappen, böja mig ner för att stoppa in ved här ett helt företag....

nästa gågn ska jag göra som de föreskriver...inte köra för mycket på en gång.

1 kommentar:

Jules sa...

AjAj.
Jag vet hur det är.
Det är skiiiitsvårt att ge sig. Man vill som testa allt på en och samma gång.
Men nu vet du att du har muskler på ställen du inte trodde var möjligt.