lördag 21 februari 2009

se upp!

Adde åker skidor i Romme idag.
jag är avis!
vill!
älskart och gör det aldrig.

och nu har jag väl blitt för gammal.
om jag blir helt förstörd av att åka pulka hur ska det inte gå om jag skulle åka skidor.
trist!

Han kommer hem ikväll, han är ju ingen partyprisse längre.
tur!
tycker jag, idag i allafall.
för jag är bjuden hem till Malin.
Hon är hemma från London och ska ha ett gäng tjejer på lite partaj ikväll.

och för att jag ska mysa ännu mer så har Jacob lovat att vara barnvakt från kl 4.
Så då tar jag mitt pick och pack och drar hem till Pilla!
vi ska duscha, äta och locka håret så vi blir finast av tjejerna som är hos malin.

Åhhhhh, jag tycker detta ska bli ljuvligt!

1 kommentar:

LoWa sa...

Då kompletterar ni varann bra: han är ingen partyprisse men du är en partyprissa! Han har haft roligt idag och du får ditt roliga ikväll! Have fun!!