onsdag 16 januari 2008

Thailand is online

När nån ringer från något annat land drabbas mitt huvve av kaos.
Jag vet inte varför...
jag vet inte ens om det är asdyrt att ringa men jag tror det ochjag tror att det är därför jag drabbas av tomt huvud...
i en sekund...
Sen babblar jag om allt och inget för jag blir så osäker på varför någon ringer så långt till mig.
vad är det de vill?
så jag babblar så jag inte hinner andas.
så slås jag av tanken på att de kanske ringer för att tala om hur de har de.
så då börjar jag fråga.
och då blir det inte en fråga i taget, nej.
då blir det ung.
är vädret bra+ har det regnat något? kanni bada? hur är hotellet? får ni god mat?
är du brun?
alla frågorna på en gång.
men när jag ställer en sån ointelligent fråga som: är du brun till nån som är i Thailand
då tystnar jag.
och det är tyst i luren.
jag antar att den stackarn som sitter på sitt bruna arsle och dricker paraplydrinkar inte hinner med riktigt.
så när den personen äntligen hunnit ikapp och ska börja svara på frågorna DÅ tycker jag att, stackarn det blir dyrt det här så då börjar jag säga hej då!

Sen går jag och har ont i magen efteråt för att det säkert blev ett dyrt samtal, de hann inte säga det som de ville. de fick inte veta det som de ville.
och jag känner mig som en idiot!

men KErstin och Bengt hade det nog bra i thailand i alla fall. tror jag

Inga kommentarer: