fredag 11 januari 2008

helgen aktiviteter

Som vanligt hopar det sig när det väl är något.

i morgon lördag ska vi på två kalas.
Kl 12 ska vi vara och fira Albin.
Barnkalas!
åsså hoppas jag att Linda har gjort sin goooda tårta!
Sen kl 16 ska vi till Uppsala och fira min lilla kusin som fyller 14 imorgon!
jag antar att vi blir där resten av kvällen sen.
Det brukar vara så trevligt!
Det är enda gången vi träffar Katharina och Pierres vänner och Palles förståss.
Men det är jättekul!
Vi träffas en gång om året och uppdaterar oss om varann.
Fast vi hör ju talas om varann under året genom PKP.

Söndag.
Då ska Vilda Hjärtan lägga det sista på skivan.
lite kör och så.
Det ska göras hemma hos oss.
Adde vill ha barnröster och mammsnack i bakgrunden.
Så vi bjussar på käk och sång och jag på snack.
Det bästa var nog när jag läste Addes blogg;
han har redan lagt det han ska på låtarna sååå:
" han ska agera servitör och lekledare"
Jippi!

fast det gör han annars också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hälsa Palle och gratta på 14 årsdagen, och hälsa alla andra vi känner också:) Trevlig helg på er alla Kramar