torsdag 31 januari 2008

Media markt

Igår släppte jag lös Jacob, Luis och Lucas på den stora tyska affärn.

De lös ur ögonen och de satte fart.
Jag hängde på men insåg snabbt att skulle jag gå med dem skulle jag gå under...
Hua!
Jag tänkte att nu skulle jag ge affärn en chans.
jag skulle gå hylla upp och hylla ner.
Jag gjorde det.
jag gick och jag gick. till slut började jag känna mig som en tjuv.
tyckte personalen började titta misstänktsamt på mig.
Fler kom fram och frågade om jag ville ha hjälp. men jag tackade bara nej tack.

Efter många oom och men fick jag med mig dem därifrån.
Lite hot om att få gå hem (fyy, på mamman)

Idag efter mötet så ville jag åka dit igen...
Visa Adde allt jag hade sett igår.. sånt där som jag inte hade vetat att vi behövde förrän jag såg det igår.

Vi gjorde det.
Vi köpte inte så mycket onödigt utan rengöringskitt till vår videokamera.

Nu funkar den!
Shit va skoj!
Vi köpte den för våra bröllopspengar, vi ville ha en videokamera.

Vi filmade så flitigt i 1,5 år. sen hade den tydligen geggat ihop.
Kasettkameror kan smeta igen om man filmar mycket.
Just nu sitter jag och tittar på Vigg och Albin som just fyllt 1 år och Vigg är fylld av ett tvång.
han måste ta ur nappen ur Albins mun hela tiden.
och Jeppas första spelning i bibblan i Sala med Danne Goren, Björn Wallgren, Johan Tunevi och Sebastian Nordström...

Men Gud vad roligt detta är!

Inga kommentarer: