tisdag 15 januari 2008

feeeling hot, hot, hot

Från jobbet ... ini duschen!
Varmt och länge!
Jag tror ingen kan ana...
fy tusan vad ljuvligt!
efteråt satt jag varm i kroppen och spelade kort.
Det är första gången som jag inte har frysit häcken av mig när jag duschat.
Tänk att alltid avsluta duschen i iskallt vatten...

Men...
när vi sitter och spelar kort känner jag att jag blir sjuk.
inatt har jag sovit som en kratta.
feber och huvvevärk.
hostar.
Juliana vaknade kl 4 och ville ha frukost.
min kl skulle ringa kl4,45.
jag smög upp och hon efter sen kom även Vigg.
Halleluja what a morning!

2 kommentarer:

Olle sa...

Grattis till varmvattnet! :) Trist att det visade sig att beredaren var smittsam bara... :P

Ska fundera på det där med Olles blandband... :)

Krya på Er!

dentatuerademamman.com sa...

Hej,
Jag har inte varit in här på ett tag och nu läste jag bakåt lite grann. Jag såg det där om försvunnen unge mitt i natten, är det extra barnet?
Jag kan känna igen mig i frustrationen, har varit med om nästan samma sak. Fast vi fick tag på honom i Stockholm kl 12 på natten och min man fick åka dit (14 mil t/r) och hämta grabben.
Just i dag så ska vi ha ett allvarligt samtal med en av grabbarna som har skolkat för mycket. Förmodligen så blir det väl att vi måste åka och hämta honom efter skolan varje dag ( 9 mil t/r)
Vi brukar säga att om han inte kan ta ansvar, så får vi hjälpa honom med det.
Inte kul, jag har ju börjat plugga för fullt också.
Har inte tiden. Men det är ju ett jobb som måste göras.