söndag 20 januari 2008

Gu va mä Grattis

Av en händelse hamnade jag på Martina Haags blogg jag har för mig att det var den 28 dec.
Då var hon höggravid och tjock, hon skulle ha på nyårsaftonen.

Jag är ju rätt nyfiken till naturen så jag gick in varje dag sen bara för att kolla in barnafödandet.
Jag vet inget om henne mer än att hon är författare, jag har inte läst något av henne eller någonting.
Hennes namn är ett sånt jag har hört men inte har nån relation till alls.
Och nu då...
Det kanske är så att hon ville att jag skulle fortsätta läsa hennes blogg..
För hon gick över tiden ända tills igår.
så 21 dagar hann jag läsa hennes blogg.
och fy trasan vad tråkigt att gå över tiden 19 dagar.

men...
Jeppa var beräknad till den 26 april och kom den 21 maj!
så jag vet faktiskt vad hon gick igenom.

sen nurå! nu måste jag ju fortsätta och läsa för jag måste ju få reda på vad ungen ska heta.

seså nu ska jag ta upp det här med Adde.
Du, älskadde. med den blidaste av stämmor.
jag har kommit på hur jag ska öka besöksantalet på min blogg...
men jag behöver din hjälp...
eftersom jag vet att han skulle säga ja till allt när jag ber om hjälp så skulle jag "bara" behöva förklara...
ska vi ta och skaffa nr 5!

nej ärligt talat så viktigt är det inte med bloggsiffrorna!
jag har ju ändå 4 egna barn, 1 bonusbarn, 1 hundvalp, 4 kattor och 9 höns (med tuppen Hasse)
Eller så får jag lära dem läsa min blogg jisses vilka läsar siffror det skulle bli

Inga kommentarer: