onsdag 30 januari 2008

busy morning

Nu på morgonene ska Adde, bara för att jag tackade ja till att jobba så lena fick bli ledig...
Skjutsa Jacob till tåget, småttungarna till dagis, Luis till skolan och hunden till Jesper sen hasta vidare till sitt eget jobb som börjar kl 8,30

Jag ringde just hem för att kolla av.
Har lite ont i magen för vad jag slapp ifrån...
Det var kolugnt. Adde lät inte det minsta stressad.
så jag sa att då kan jag släppa min magvärk.
"Det spelar ingen roll om du har ont i magen! Skiter sig så skiter sig vare sig du har ont i magen eller inte" fick jag som svar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Han har ju helt rätt:) Mycket bra kommentar

Olle sa...

Tänk om ni kvinnor kunde börja tänka så oxå...va lite magsårsmedicin läkarna skulle behöva skriva ut då! ;) Adde är en klok man... Det hjälper ju inte att oroa sig! Det går inget bättre för det ju. :)

Vickiehickietorian sa...

blablablablabla...tjejer är bäst

Vickiehickietorian sa...

blablablablabla...tjejer är bäst