lördag 26 januari 2008

Men åh!

När Grammisgalan var på tv, kankse 3 veckor sen?
slötittade jag, Jacob och Oscar.
Salem al fakir vann nåt eller några pris och jag sa att hans skiva skulle jag gärna vilja ha.
Jag hade itne hört ehla skivan eller så utan var väldigt nyfiken på skivan.
Det lilla jag hade hört tyckte jag var bra.

Sen har jag ainte gått och tänkt så mycket på salem. om jaghar tänkt på nån fakir så har det ju självklart varit Nasim! Bolibompa Nasim som är brorsa med Salem.

Igår så fick jag skivan av...
Oscar!
Asså jag blev så glad! tänk att han kom ihåg det! tänk att han fixade den till mig!
Jag är så förundrad.
Det är den känslan jag vill förmedla till mina nära och kära.Ett litet, jag kom ihåg! Varsågod! det vill jag ge dig!

Oscar! det är Jacobs allra, allra bästa kompis!

Inga kommentarer: