onsdag 23 januari 2008

dos1

jag tror jag håller på att bli knasig.
jag blir inte frisk.
igår kände jag mig ok men stoppar in en halv skog i ögat istället.

Idag mår jag förfärligt. Nu har jag varit sjuk i 1 vecka och 2 dagar.
Måste nog införskaffa en dosett till alla mina mediciner.
Penicillin mot luftvägsinfektion.
Ibumetin mot feber.
Treo mot huvudvärk
Rinexin mot bihålorna.
ögonsalva mot trädgrenar.
Samarin mot all elaka mediciner som håller på att slå ut min mage, SUR stavas det.
Hahah, jag känner mig som en riktig gammal tant.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fy va jobbigt tycker synd om dig hoppas allt blir bra snart snuvor & ögon och allt elände Kram

Olle sa...

Min gamla farmor (R.i.p) brukade sitta och jämföra sig med de andra tanterna på ålderdomshemmet hur mycket olika piller dom hade.
"-Hon där hon har 22 st! Jag har bara 17! Bäst att jag ringer läkaren..."
Snart är du oxå där min vän... ;)
Krya på dig!!