torsdag 31 juli 2008

visafton

Här kommer några bilder från vår visafton.

Vi vill tacka ALLA som kom, ALLA som uppträdde, sjöng, spelade skötte ljud, fixade mat m.m.
Ni som hjälpte till innan och byggde scen och kånkade möbler, åkte och handlade m.m
Ni som hjälpte till efteråt bar in möbler, sopsorterade, drog sladdar och elprylar, tog ner tält m.m.

TACK!
Vi börjar landa och tror att det blev en rätt så lyckad kväll!

































































































kvällen till ära började min kamera krångla utan dess like plus att jag la ifrån mig den lite överallt och ingenstans så vissa stunder hade jag ingen kamera.
Så är det någon som har bilder; vi vill jätte gärna få kopior om det går för sig!

4 kommentarer:

Miralin sa...

Nu måste jag få vara lite nyfiken, på några bilder (tex på 29 bilden uppifrån) är det fyra tjejer som sitter och sjunger på bänkenraden längst fram. Tjejen i kort hår och vitt linne, vad heter hon? Nettan? Annars är hon jättelik....

Miralin sa...

Då är det samma person, hon är kusin med R.

Anonym sa...

Hej och TACK igen för en supertrevlig kväll! Stor kram C

Anonym sa...

Hej!!

tog lite tid att lämna ett hemskt mycket tack för en härlig kväll tyvärr var jag tvungen att avsluta den ganska så snabbt TRÅKIGT hade en sur bil skjuts som väntade har haft lite krångel med internet men nu har jag sett alla era härliga bilder tack ännu en gång
Kram Ewa Och Micke