onsdag 23 juli 2008

är detsant?

Jacob är hos sin pappa.
Luis har just åkt till sin pappa.
Vigg och Juliana är ute och åker båt med sin morfar och Carina.

Jag fick ledigt!

This is a hallelujamoment!
Från botten till högsta toppen!

Vi trodde inte deta skulle kunna inträffa jag och Adde.

Något borde väl hända...

jodå!
Adde vakande med migrän!
Värsta sorten!
Så han kräks och går som en zombie.
Går och sköljer huvvet under iskallt vatten oc hhoppas och ber att det ska försvinna!

jag hoppas också att det ska försvinna!
Nu ska jag gå en sväng med hunden
sen ska jag gå och vila!

3 kommentarer:

Miralin sa...

Hejhopp! R hade lovat sin föräldrar att vi skulle komma ut till stugan och hjälpa dem montera kök OM de hinner få luckorna innan dess, annars kanske vi kan komma i alla fall. (håller tummarna) Går det bra att vara så pass svävande?
Hoppas att migränen är av hastigt övergående art, tycker ni förtjänar en dag helt själva. :)

dentatuerademamman.com sa...

Hej där, så här var det för oss när vi hade tre placerade tonnisar och ALDRIG ledig. Var vi då ledig en kväll så vad hände då? Jo, då började vi bråka om någon struntsak. Fast efter ett tag så märkte vi att det var som ett mönster och kunde avstyra "bråket" i god tid.
Det är lätt att ha för höga förväntningar på sina lediga timmar...

Olle sa...

Kom på att jag har nog inte svarat på inbjudan?!
Ska på midnattstrav imorrn kväll med jobbet...jobbar på lördag..och tänkte nog försöka orka kika in på festivalen efter det...om jag inte är helt slutkörd...åldern...
Så vi dyker tyvärr inte upp. :/
Men lite sugen är man ju iaf...din snygga "skylt" ser ju så otroligt inspirerande ut!! :)