lördag 5 juli 2008

olika

jag har ju en till grabbhalva som börjar närma sig vuxenålder i allafall.

17 år snart?!
det är inte klokt!

Han är en kul typ.

Han frågade häromdagen vart vi ska åka på semester nånstans i år.
För han vill bila runt och campa med oss, hela familjen.

Det hade jag INTE velat när jag var 17.
alltså det fanns inte en chans på miljonen.
Det var lättare att vinna 45 miljoner på lotto...
Betänk att det var år 1986...
det där var lite jobbigt att skriva ut!
(en del av mina jobbarkompisar är födda däromkring...och jag som tycker vi är jämgamla,...)

Så nåt ska vi hitta på.
han kan även tänka sig att åka på semester bara med mig!?

Nu så är han såååååå sugen på att tatuera sig.
Galet sugen!
Han vill även att jag ska tatuera mig.
Men jag är för gammal! säger jag och tycker jag och står jag för!


Han vill såååå gärna att han och jag ska tatuera in något som betyder nåt för oss två, som står för honom och mig!

2 kommentarer:

Annis sa...

Det är kärlek det. Mellan mor och son. Jag blev riktigt rörd när jag läste det...

Miralin sa...

Vad sött! Blev alldeles varm om hjärtat. :)