söndag 6 juli 2008

mummelbyxor eller kameltå

jag tycker det ser för taskigt ut.

men det är ju jag det.

vad tycker ni?

jaha, kanske ska jag ge en förklaring till varför jag går och funderar på mummel och kameler.

Egentligen vet jag inte.
jag har ett par brallor som skär upp i muffsen och det är för det första inte skönt!
för det andra är jag livrädd för att få en sån där omtalad kameltå.
för jag tycker det är riktigt fult. Det ser billigt ut!

sen så var det i någon tidning AB eller expressen (same shit diffrent name, sorry Cissi) bilder på tre kändistjejer som hade de fulaste mummelbyxorna.där kunde man rösta på den fulaste kameltån.
(alltså vilket nyhetsvärde!!!!)

och då tänkte jag på mina byxor som inte mumlar alls längre för de har krympt!
Sen vet jag en tjej som av nång anledning brukar, alldeles för ofta dra upp brallorna i fram.
Huaa.
Då brjade jag fundera på om det kanske finns de som tycker att det är snyggt.
De kankse finns de som tycker att de är sexiga det?!

Därför frågar jag.
oc heftersom jag först skrev hur gräsligt det är så kommer förmodligen ingen skriva att det är snyggt.
även om det är nån som tycker det.

min fr¨åga var ju väldigt ledande....

Så våga vara dig själv och stå för dina kameltår!

4 kommentarer:

Miralin sa...

Instämmer! Ser verkligen för hemskt ut. *ryser*
Men varför denna fundering?

Anonym sa...

Same shit... Tack för den du!

Anonym sa...

Jag tycker det är fruktansvärt sexigt, men jag är ju kille med... tänder på det, can't help it :)

Anonym sa...

riktigt riktgit sexigt, hoppas verkligen du har dom byxorna på dig då skulle iaf jag kolla riktigt extra :)