fredag 4 juli 2008

hand i hand

Adde och jag brukar hålla hnd ibland när vi är ute ohc går.
Kanske lite töntigt eller jättemysigt...
bestäm själv.
I like it

det är bara det att när Adde ömt tar min hand i sin så går han och håller upp handen.Så det nästan ser ut som om han bär min hand.

jag frågade honom varför?

och det var tyo för att han har så långa armar och då tror han att det blir jobbigt för mig att gå och bära hans hand.

Det är iofs inte särskilt tungt men tanken är ju gullig.

Men det känns rätt lustigt när vi kommer där genom skog och mark skrider fram med händerna lyfta precis som om vi var på väg fram till altaret med älgar och fåglar som våra vittnen och tokiga Bazir som bestman.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där är lite lustigt tycker jag för i början av ett vårat förhållande så höll man jämnt varann i handen för att på ngt vis visa sin kärlek men nu....efter så många år... så håller vi knappt varann i hand längre...inte vi ivarjefall...Gör man det så känns det nästan konstigt tycker jag.....
Är det kankse ålders nojja, eller?????