onsdag 9 juli 2008

virrig

jag sa till henne på guldfynd att jag ger sken av att vara virrig och snurrig men att jag har faktiskt har läget under rätt bra koll.
fast det kankse inte kan verka så...

direkt efter ringde jag hundhotellnettan som hade ringt under tiden
Bazir ska vara där i helgen
vi pratade en stund om helgen.
sen la vi på.
så skulle jag ringa adde och berätta hur det gått.
då ringer jag till hundhotellnettan igen!
och jag blev megaförvånad!
hur i helvete kunde hon svara hemma hos mig?!?!?!!?
hon skratta och tyckte det var askul att det finns så vimsiga människor.
för på morgonen när jag ringde henne ville hon ringa upp och bad att få mitt telefonnr.
-javisst sa jag 07354639 nehej! jag bara skojar med dig! det är inte mitt nummer sa jag snabbt och plötsligt
-va? sa hon
-jag bara skoja, det är inte mitt nummer!
-hahha vilken humor sa hon
-jaja, här är mitt nummer 07064 86 osv..

Jag virrig?!
nej itne det minsta!
det är något jag bara skojgör...eller?!

1 kommentar:

Olle sa...

Du? Virrig?? Du som ger orden "samlad" och "fokuserad" ett ansikte! :)

Nettan är cool...hälsa från mig! :)