måndag 7 juli 2008

bildåre

hörde om förslaget på att det skulle önskas att man inte får pyssla med mobilen när man kör bil.

jag kan nog ställa mig för ett sånt förbud.
Jag är helt livsfarlig nä'r jag kör och skriver sms eller försöker slå nummer o s v.

jag vet att jag är lebensfarlisch men kan inte låta bli. för det är ju inte förbjudet...

ärligt talat så kommer jag antaglien sitta där och undra hur i hela världen nån skulle kunna se att jag sitter och smsar...
så kommer jag görat ändå.
för att jag skulle vara så smart att jag skulle tänka ut själv att jag är en trafikfara för att jag inte har min hela uppmärksamhet i trafiken det är lite för mycket begärt..
så länge inte snuten inte ser mig.

Det var ärligt.

sen en annan trfiksak.

jag tycker inte om de som blåser om mig utan vett då sitter jag med magvärk och hoppas att det inte ska hända nån oskyldig något.
medan jag lite argt önskar att de själva skulle råka utför något lite som får dem att tänka efter!

Men något som retar gallfeber på mig.
de som kör för långsamt!
alltså jag svär och hotar dem och sen när jag till slut får en chans att köra om då gör jag allt annant än agerar rationellt.
Jag växlar ner och trycker plattan i botten och kör om med vrålande motor, glor in på den som kör och jag ligger tätt, tätt intill den jävla sölpellen.
Samtidigt svär jag och domderar över hur folk kan släppas ut i trafiken när de inte kan gå åt sidan istället för att stoppa upp hela världen!

Inga kommentarer: