måndag 7 juli 2008

spännande

jag har ju sökt lite jobb till och från jämt.

Imorgon ska jag på anställningsintervju....
Guldfynd ska öppna i Sala.¨

Jisses vad spännande.

Men nog är det konstigt.
Nu helst plötsligt funderar jag över mitt nuvarande jobb.
Det är ju gankse bra ju. arbetskamraterna!
vill jag byta såna?
tänk om det blir ändring nu när vi äntligen ska få en butikschef?
det kankse blir skitbra då?
och tänk om v iska börja sälja charterresor...
wow! då vill jag ju ha produktkännedom var och varannan dag!
men guuu då går jag miste om det ju?!
och privatresekortet?!
det är ju kalas att ha.


Men det här är ju jättenyttigt att utsätta sig för!
se om jag kan prata för mig och om jag kan bete mig

VI får se imorgon

2 kommentarer:

Miralin sa...

Oj, vad spännande, hoppas att det går bra. :)

LoWa sa...

Å vad avis jag blir... Jag ville söka Duka och hemtex. Tror du jag gjort det? Nope. Jag tror på nåt vis att det alltid är fel tidpunkt att börja nåt nytt. Vad det än gäller. Men jag VILL. Och nu är det säkert försent...