onsdag 22 oktober 2008

tandborste

jag har köpt ny tandborste.

Jag har alltid tyckt att tandborste som tandborste.
Det spelar ingen roll.
Tacka vettja apotekets tandborstar.

Men nu köpte jag en svincoool neonfärgad från affären.
360 hette den tror jag.
Varför jag valde just den?

Antagligen färgen. och att det såg ut som den hade många borstar som spretade åt olika håll.
Sen hade förpackningen en liten platta med små upphöjningar i plast som man kunde känna på.

Alltså... borstarna som spretade åt alla håll borstade verkligen både här och där.
och sen den där plattan som man kunde provkänna på, fanns även på baksidan på tandborsten.
Det upptäckte jag när jag borstade första gången.
Den rev och slet i kinderna.

Den är helt fenomenal, vilken tandborste!
borstar med någon slags plast inuti borsten som gör så ren så den gnisslar och så blir kinderna masserade och rengjorda på en gång.
Jag känner mig ren i truten ända framåt kvällen!

jag rekommenderar!

2 kommentarer:

Olle sa...

Kör elborste...mycket bättre!! :)

Vickiehickietorian sa...

jag har eltandborste! den måste laddas...och så killas det i näsan när det vibrerar.