lördag 18 oktober 2008

skratt å fniss

många glada anfall blev det hos malin.
här hann vi dokumentera ett.
vi hade försökt ta ett kort på oss tre tillsammans.
men det var en konstig inställningen på kameran vilket gjorde mig till en kräfta.
jag var så högröd i fejjan så en tomat skulle ha blivit avundsjuk.
innan jag kom på att det var inställningarna så hann jag få lite panikångest.
Är jag så röd i ansiktet när jag är i närheten av andra... alltså ser jag ut så där??
Kortet innan detta var jag insvept i en filt, i förhoppning att det var min röda skjorta som speglade av sig i mitt ansikte.
Pilla tycker att hon ser ut som Anki bagger på detta kort.
okej, lite snea ögon har hon på kortet, men hellre det än min ansiktsfärg på de tidigare korten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha guuuud jag skrattar gott...
Vill ha er 2 i soffan NU! Anki och kraftan,puss. M