torsdag 16 oktober 2008

efterdyningar

man blir ju lite snurrig efter ha varit borta.

Inatt skulle jag och adde äntligen få sova ihop igen.
VI har faktiskt aldrig varit ifrån varann så länge som nu.
5 dygn.

jaja, vi gick upp till vår säng.

och vad ser man
jodå, två lintottar som har bäddat ner sig i våran 160 säng.
och den såg ut att vara exakt så stor så det rymndes 2 sovande ungar.

Det var bara att klämma ner sig och hoppas att de inte skulle vakna.
Vi tryckte upp dem mot väggen så vi iallafall skulle få ligga bredvid varann.

Jag somnade och vaknade till lite av att "någon" låg och klappade på min kropp.
och jag var 100 % säker på att det var Malin som jag låg bredvid.
och jag försökte stoppa hennes händer, jag lyckades och jag minns att jag tänkte att
vilken tur att jag lyckades stoppa henne för Guuu vad pinsamt det skulle ha blivit när hon märkte att det var jag och inte Keith som hon tafsade på..

Imorse insåg jag att den jag låg bredvid inte var Malin utan min kära make.
fan!

2 kommentarer:

Olle sa...

Hehehe... :)

Anonym sa...

Ha ha,tank om...myyysigt! Kram