tisdag 14 oktober 2008

I´m stucked!!

När vi skulle omborda självaste flygplatsområdet hände det igen!

-Take off your shoes please.
och jag gjorde det, vågade inget annat.
han pekade på mina armband
-take them off!
-no, I can´t. they are stucked sa jag och undrade hysteriskt vad stucked kan tänkas betyda..
Håller fram armen och visar demonstrativt att de går inte att få av!
De sitter fast!
-can someone please come with a saw ropade han och log
-ok, you can go...
Jag gick och väntade på hur det skulle pipa...
PIIIIIIP
-stop! take your hands up sa den elaka tantpolisen
-yes sa jag och stod som en fågelskrämma
Inte en endaste tevepejlingsgrej såg jag...vad kan det betyda?? kroppsvisitation kankse???

Japp.. elaka tantpolis händer började tafsa.
och inte måttligt heller inför alla männniskor..
hyfsat pinsamt!
brösten undersökte hon hur noggrant som helst
jag förväntade mig att hon skulle säga
-haru känt knölen i ditt vänstra bröst? gå och kolla den..
men hon sa det aldrig.

Hon tog god tid på sig, när hon till slut lät min kropp slippa hennes fingrande händer så tog hon fram pejlaren
och det peeeeep mest hela tiden
allra helst när hon kom till ryggen det tjöt och tjöt
jag såg Pilla stå och skaka på huvvet och fnissa.
Pejlen hade pajjat och fastnat i ett enerverande tjuljud!

nåja.
när jag sen skulle klä på mig fanns inte min väska där...

den hade de tagit hand om.
-hello, excuse me, thats my bag viskade jag fram
-ok, we have to gå igenom den förstod jag att hon sa men kan itne skriva det på engelska.
vi skulle gå igenom allt.
alltså min smutstvätt stod jag och bävade för..
pinsamt mina smutsiga underkläder....
Hon började med min handväska..
och jag kunde inte hålla mig...så jag började skratta.
genast tittade hon upp och undrade whats wrong? hon såg riktigt sur ut...
-my bag look like a disaster sa jag och fnissade
hon rotade och rotade bland kvitton, snorpapper, tuggummipapper och annat skit
-this bag is full of.....nothing sa hon och skrattade

Jag h de glömt att lägga ner min "flytande" foundation i plastpåse...
-don´t forget that next time sa hon och log.

sen fick jag gå därifrån....

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen hem näää vad pinsamt jobbigt för dig jag hade varit as skraj det har hänt mig med men jag behövde aldrig kroppsvisition vi hörs och ses kramar Ewa