tisdag 14 oktober 2008

ända mot ända

Pilla sa på vägen till London att vi skulle sova i familjen Davidsons källarrum.
-ok! sa jag
-och vi får sova i samma säng. sa hon och tittade lite fundersamt på mig
-jaha! sa jag lika klämkäckt
-under samma täcke sa Pilla
-jaha sa jag lite mer undrande, då får vi hångla då kla jag till och undrade om hon menade allvar
-har du med dig sovkläder undrade hon
-ja, jaghar pyamasbyxor sa jag

sen släppte vi det.

Väl framme satt en mycket trött malin och väntade på oss med stora generösa kramen.
hon visade ner oss i källaren och där stod mycket riktigt en säng med ett täcke.
-jag sa till vickie att vi skulle dela på ett täcke sa pilla
-ja sa malin som om det var den natruligaste saken i världen.
-men har du inget mer täcke sa pilla lite stirrig
-nej ller jo kankse sa malin och röjde bland hyllorna
-jo här en filt sa hon och kastade fram den på sängen

Vi gick och la oss rätt så på en gång och jag kröp ner först.
UNder täcket för filten var så tunn så jag tänkte att vi skulle ha den i nödfall.
Pilla stod och klädde av sig.
Drog på sig en stor t-shirt som sovplagg.
-neeej, jag kan itne sova i trosor. är det okej att jag bara har t-shirten på mig frågade hon ungefär samtidigt som trosorna åkte av
-njeej det gör väl inget sa jag och tittade mig omkring i den lilla lilla sängen?
hu? kommer jag våga röra mig?
Eller komma jag råka ligga och klappa henne på hennes nakna lilla rumpa?

När hon kröp ner så drog hon tag i täcket och jag drog tillbaka, hon drog hårdare och jag frågade vad hon gjorde
-jamen du fick ju ett nytt täcke sa hon.
-jaha, jag trodde att vi skulle ligga under samma täcke och du med din nakna bak!
jag blev alldeles nervös sa jag

sen låg vi och fnissade ett tag.
me nden natten kunde jag knappt sova.
jag var så rädd att jag skulle råka nudda hennes stjärt.

1 kommentar:

Olle sa...

Det här framkallar ju inte alls några underliga fantasier...nää...inte det minsta...nope...hmm..nä....hmmmm....ehhh....wow....

;)
Välkommen hem!!