tisdag 14 oktober 2008

tack

jag har några jag vill tacka.

Pilla; tack för att du tog med mig!
Du är ovärderlig!
även om du inte drar med mig ut på en massa flygturer!

Malin ; Tack! för fantastisk gästvänlighet och stor omtanke!
Tack för sovmorgon!Tack för frukost! tack, tack tack! för allt.
Jag är väldigt glad att jag fick komma till dig och din underbara familj!
Dörrarna stod öppna och man fick känna sig hemma hos er!

Jätteroligt att få lära känna dig på ett helt annat sätt än jag gjort tidigare.
såna otroligt underbara positiva tankar!
Jag har inte vetat att du är medicin för dåligt humör!


jag skulle vilja bjuda igen...

Carina;
Tack snälla du! det var så skönt att få komma hem direkt till dörren!
Med kort varsel och sen väntan på det för dig.
men du och din tuscon stod där som riddare i blänkande rustning!
tusen tack för skjutsen!

tack för att jag har en egen säng utan en naken pilleruttantuttantu rumpa i.
jag ska sova gott och inte oroa mig för att klappa någon på stjärten.

för i
i min säng ska rumpor klappas...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv, de va jätteskoj att du följde me...kram på dig