onsdag 15 oktober 2008

idé

Läste Julles blogg och reflekterade över salas avsaknad på en pub!

det finns i nuläget bara hottan som jag fattar det som.
asså på helgerna.
å där är det stort och pådragit.

Jag vill öppna eget!
en liten lunchbar som jag kan stå och mysa i på dagarna, se till att alla mår så bra som de bara kan.

Sen på kvällarna (inte alla kvällar)kanska ha som en liten tapasbar med musik och lite kul arrangemang lite då och då, musiktävlingar, tema kvällar, trubadurkvällar och ja, jag har ju hur mycket fantasi och idéer som helst!

Jesper får jobba och LInn om hon vill
snart kommer Jacob upp i åldern och får jobba där han med!

sounds great!
tycker jag då...

5 kommentarer:

LoWa sa...

Och jag får komma och vara hedersgäst när det är bartömning!? ;-)

Anonym sa...

Bara det är billig öl..:)

Joel Julle Karlsson sa...

Tapas o billig öl , jag kommer på besök. :)..
Tack för besöket i min lilla värld här i cyberrymden..


När öppnar du förresten :)

Olle sa...

Bra idé!! Rockland är ju trevligt o mysigt men funkar ju inte som springa-in-o-ta-en-öl-pub pga läget..o att ingen vill jobba ideellt varje dag typ. :P
Jag kommer garanterat om du öppnar! :)

Anonym sa...

eftersom jag är en ölfans så kommer jag att sitta på första parkett till ölen...