tisdag 14 oktober 2008

legend

Vi videofilmade lite

den här snutten har faktiskt jag filmat, annars var Malin ovanligt duktig filmare...

Jag bad henne tränga sig fram lite närmare och ta några bilder...(jag är ju större än det största huset, ingen ser något om jag tränger mig fram och ställer mig och tar kort...)

hon kom snart tillbaka.

-det är fullt på minneskortet, jag kan inte ta fler bilder.Det blev nog typ 5. skrek hon för att överrösta allt ljud.

fasen vad synd tänkte jag lite underligt tyckte jag nog att det var samtidigt. så jag skulle titta på hennes bilder.

hhaah, hon hade råkat trycka på filma.

så hon trodde att hon tog ett kort. men då tryckte och hon igång filmningen sen drog hon vidare, närmare John och filmade i marken tills hon kom närmare.

Då stängde hon av filmningen. hahahah så hade hon gjort några gånger.hahahah

det blev till att radera!

Inga kommentarer: