måndag 13 oktober 2008

Tand nr. 2

Till frukosten tappade Vigg sin andra tand! Vi var så glada allihop och beundrade tanden ifrån vattenglaset dit vi lagt den. Kanske blir den en guldpeng imorgon...

Vid matbordet idag så sa Vigg: -pappa får göra nästa vad som helst, men inte döda, boxas eller spruta vatten i ögonen på andra. Sen var det en sak till... hmmm. Vad heter det nu? Vänta lite...hmmm jo! Inte kasta kokosnötter...på människor.

Har fått klartecken om att jag blir av med en av mina jobbhelger! Det känns ju väldans fint. Är fasligt trött på kväll och helgpass.

Adde

2 kommentarer:

Anonym sa...

ahhhh, jag vill vara hemma!! varje helg med dig!! langtar...

Anonym sa...

hahahah! nu vill vi se hur detser ut när du smörjer in dig också!

Jag har inte skrivit det som står här ovan. Det dök upp när jag öppnade dialogrutan. Konstigt. Adde