tisdag 8 maj 2007

Troslös

Fresten när vi så vackert sitter vid vårt bord på restaurangen så får jag en upplevelse jag kunnat vara utan!

Man (läs jag) tittar ju sig omkring på folk och fä utan något större intresse, man bara registrerar liksom.

Vid bordet intill sitter 2 tjejer(kvinnor) som äter och har trevligt precis som vi...
Av någon anledning råkar jag (tro inte att jag alltid gör detta) titta, kvinnan som sitter åt vårat håll, mellan benen, bara för att hon bräsar så.
Jag inser att hon inte har några trosor på sig...
(Jag skulle faktiskt velat se min egen min när jag insåg vad jag vilade ögonen på...)

HUa! Jag tittade snabbt på Cissi som satt bredvid mig och hon såg ut ungefär som jag kände mig.
Kolla in...
Jaa, jag skulle precis säga det till dig...

Det mest konstiga med det hela är tycker jag.
Man kan inte sluta titta!??
Varendaste eviga gång jag tittade åt det hållet så var jag där; mitt emellan hennes ben och blev lika konfys varje gång över att jag sitter och tittar henne mellan låren.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha Ha hade velat sätt din min :P