tisdag 22 maj 2007

skrota mors dag!

Det är morsdag på söndag...
Få se om jag blir bortglömd i år igen?
Jag har gett upp hoppet så pass att jag har tagit åt mig att jobba hela långa mors dag!
Fast nu läser väl Adde det här så vi får väl se...

Jag peppade småttungarna igår, talade om att det finns en dag som alla braiga mammor, världens bästa mammor får presenter och blir uppvaktade då.
Och liksom i förbifarten råkade jag visst nämna att jag så gärna vill ha ett par Crocs tofflor. (tog upp Viggs toffla och visade också)
-Jaha, får alla snälla mammor presenter frågar Vigg med lysande ögon.
-Jaa, säger jag och hoppas han förstått piken.
-Då får nog Cissi present säger han.
Ja ba...
-Va? Cissi?
-Ja, Elsas mamma!


japp, jag får väl sätta mitt hopp till attt Adde går in här och läser min blogg.
Han behöver ju inte ens fundera på vad han ska hjälpa barnen att köpa... buhuuuuu

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men såna barn :( du som har så många borde ju bli väldigt uppvaktad stackars stackars vickiehickietoria *kramar om*

Cissibitar sa...

Hahahaha, det är inte klokt vilket härligt och klokt barn ni skaffat!