fredag 11 maj 2007

Från motor till stringtrosor

Jaha! Då blev man varse igen att ens dator används av andra...
Camilla, juvel, skickade några bilder från nordiska museets utställning av spets. ( i olika modefjonger)
Hon har sytt en brudklänning med utgångspunkt spets! Jättefiiin!! (www.nordiskamuseet.se gå vidare till pressens bilder och bilder från utställningen. Gå dit och titta!!!)

Bilderna hamnar i nån mapp i datorn.
Jag klickade på de dära nästa pilarna...

I min mapp finns nu allt från; brudklänning i spets, lampa gjord av spetsstringtrosor, motocrossar, jeppa som ligger och pussas med "nån".
Tjejer som "råkar"böja sig fram i olika vinklar.
Även en broderad kudde och väska (av Anna hedberg fast det heter hon inte nnu längre...)
sen en och annan kille som står och visar sina muskler (adde; det är inte jag som laddat ner dem!jag lovar!!!).
Det finns bilder på gitarrer, partybilder, spelningsbilder. Tjejer som grimascherar, lipar och har väldigt tajta tröjor.
Stjärtar och hundvalpar! m.m (vill jag lova)

Jag börjar känna mig rätt så trist...
Jag som satt och var fascinerad över att nån har fantasin att komma på att göra en lampa av stringtrosor eller en liten serveringsdress av tårtpapper.
Vad är väl det mot att komma på att ladda ner allt det andra?

Undrar om jag skulle kunna trycka upp ett tyg av alla de bilderna jag har i min dator och sy något foxy av det?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle nog bli ett häftigt tyg :P

Anonym sa...

Spännande att kolla i mapparna!!!!!! :D Trevlig helg