fredag 25 maj 2007

Rättelse! Rättelse!!

Hahahaah, jag håller på att skratta i braxorna!!


Jag som var sååå lycklig över mina kunskaper om amerikansk fotboll...

Jag som skryter och står i...

så kommer det en Björn och tar ner mig på jorden.
Aldrig får man vara glad.
Nej då!
hahaha, jag är en sorglig person!

ojojoj, skröt över mina kunskaper i amerikansk fotboll...
följ länken om ni vill se eländet!!!
http://vickiehickietoria.blogspot.com/2007/05/amerikansk-fotboll.html


Home run gör man i baseball!
Vilket tydligen inte är samma sport som amerikansk fotboll,
För i amerikansk fotboll gör man en touch down.


Alltså vill man ha poäng i baseball ska man gör en homerun. (På ordet låter det som om man springer till sitt mål med en boll.)
I amerikansk fotboll gör man alltså en touch down. det har jag sett live, där springer man till sitt mål (om man kommer fram)med en boll som är oval och skitsvår att kasta

Vad är skillnaden?

Nej, jag tror jag ska hålla tyst om mina sportkunskaper efter detta...
TAck Björn!
Tänk om jag lurat någon annan? Hur ska det gå???

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lugna dig, inte hela världen världen eller att jag sa det? Märk smilysarna med, försökte inte vara otrevlig och racka ner på dig :P

Vickiehickietorian sa...

Nejnej!
Jag skrattade så jag dog! jag tyckte att det var askul!! Det var verkligen min typ av humor! Såg det bara som ett kul inlägg! Jag har alldeles för mycket humor för att känna mig nedrackad på!
Så jag tackar för en stund med mycket skratt!
synd att du tog det som att jag tyckte att du var nån slags besserwisser för det gjorde jag INTE!
kram påre

Anonym sa...

Haha, okeej : ) Lät inte som det bara, lät som du blev riktigt sur :D

Bra läsning:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Amerikansk_fotboll