onsdag 2 maj 2007

PMS-häxa

En gång i månaden slår hon till, tyvärr i någon dag.
Den ohyggliga PMS-häxan!
Hon låter en förstå att det är tack vare MIG som jorden snurrar.
Men INGEN tackar mig ! INGEN gör något för mig!
Inte en själ kan ens fälla ner locket på toaletten.
Skölja ur kastrullen efter potatismoskoket.
m.m m.m m.m
Det enda hon önskar för min räkning att NÅGON ska se och uppskatta det jag gör! Men då jävlar ska det uppskattas på rätt sätt annars blir det hus i helvetet!! Jag lovar!
Hon hänger som en mara över mig och talar om hur eländiga de andra är som inte ser vad jag gör för mänskligeheten.

2 kommentarer:

Wirre sa...

Nu din lilla vickiebit! Nu e du inte ensam! =) haha...

Anonym sa...

Den där häxan har varit här också, man måste försöka tygla henne. Annars kan hon ta över allting.