måndag 7 maj 2007

Tjejfest

Lördag:
Kl:16,00 vid badhuset med hårsnodd och penna, på cykel. Och parningsdräkten på (hmmm bara det får en ju att inte vilja åka)
Jag fick åka med Cilla och hennes arm! (slapp cykla)
Vi hämtade upp Annica och hon bjussade direkt på cider.
Hmm, lite ångestladdat, får inte bli som på min födelsedag... (inget mer om det!)
Kul att träffa alla bruttor!!
Satt ute på bryggorna i månsan och hade lite frågesport.
1-1 Blev det nog tror jag, vi var alltså 2 lag mot varann.

Sen fortsatte vi till Kägelbanan!
Sketkul! Hade aldrig käglat, kastat klot, vispat iväg en boll. Eller vad det nu kan heta.
Det var inte alls så prestigefyllt som bowling. Det var mest tur tror jag!
Fast Pilla fick en hel bataljon på fall,
en annan lyckades knappt få omkull förtysken.
2-1( till fel lag)
Men jag tror att det var fler av tjejerna som försökte sig på en omskärning av kungen...
Mest kul på hela dagen var när Annica prompt skulle ta ett kort på mig...
Jag gav henne min mobil som hon skulle knäppa med.
Jag står i värsta "kasta iväg klotet" ställningen då jag hör
-Men det går ju inte att se något i den här kameran...
Jag tittar upp och ser ett jättestort öga i min mobil...
-NEJ! men... sen skrattar jag så....
Hon har visst inte hängt med i utvecklingen i kamera svängen.



I stenålderskamerorna ska man ju titta i ett litet hål för att se hur den färdiga bilden blir....
Sedan var det soduko eller vad fan det heter.
Tack Cilla! Tur att du var med! Du var bäst!
2-2

Sedan var det ÄNTLIGEN mat! Jag är alltid hungrig.
Jag beställde pikilia; grillspett, oxfile och bifteki tzatziki och klyftpotatis!!
Jag var sugen på det hela dagen efter...
Men uppe på Akropolis får Pilla "ur sig" något kul sagt!
Pilla måste ta magmedecin för att kunna supa (?)
Det är en stoor tablett som hon ska svälja hel.
Den hamnar väl lite galet...

....Kräkljud...
-men hur är det med dig? frågar jag oroligt.
-Hörde du?
-Ja svarade jag
-Och jag kände, får hon ur sig...
Jaja. tack och lov kom det inte upp något ialla fall.
Det andra laget vann... tack vare Pilla fick bataljonen på fall i finska slussen.
Varsitt örngott vann de.
Fast i slutänden var det Vigg som vann! Han fick Pillas.
Han blev nog gladare än alla som vann.
Släppte inte taget om kudden!
Bilder och annat kul finns på

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som ni hade det väldigt trevligt Skoj :))