lördag 12 maj 2007

Melodifestivalen a´la Mig

mitt intryck...
Ukraina:
Är han, pingu i silverdress bara 34 år??
England:
Varför skicka flygpersonalen? Vart tog artisterna vägen?
Rumänien:
Gubbkarlar som dansar Kalinka på olika språk?
Irland:
Fin klänning
Turkiet:
Helt plötsligt dyker en röd och glad miniClarre upp...
Armenien:
Hög byxmidjepöjk
Moldavien:
Låg,lågbyxmidja där ligger du i lä Jacob!
Ryssland:
Snygga, tjejer. Helt ok låt
Tyskland:
Kändes säker. Fast fult språk!
Litauen:
Cool bakgrund
Frankrike:
E´ja inte pöt? Dessa hundögon huuu
Ungern:
Bra!
Bulgarien:
D. Coppperfield spelar trummor. När hon inte speladetrummor försökte hon låta som trummor
Lettland:
Hattifnattar
Vitryssland:
Hua, för för svartfärgat hår!
Grekland:
Han var lika stel som Pilla var efter vi bowlat på Strike. (byxorna sprack)
Makedonien:
Snyggaste benen
Georgien:
Bra! Georgiens Björk
Serbien:
Bra!
Spanien:
Kan man inte spanska så lät det:
Ge fan i min frilla
i 10 år!
Du ska, Ge fan i min frilla!
Du är vacker ändå!
Finland:
Bra! Snygga ögon!
Slovenien:
Martin Vangbo längtar nog redan efter karaoke versionen!
Sweden:
Bra! Proffsiga!

Sammanfattning:
Antingen Sweden,Finland,Serbien, Georgien, Ungern eller Ryssland vinner.
Kanske,kanske är Tyskland där och snokar...
PLats 1-7 är redan klar!

Nu måste jag sova.
Jag får alltså veta vilka som vann först imorgon!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ja det stämmer ju, vi tyckte dock att det var många konstiga låtar som inte tilltalade oss nu är det nog slut tittat på detta spektakel riktigt riktigt dåligt tyckte vi det var :(

Wirre sa...

Asså fy fan! e sååå besviken, ska aldrig mer titta på denna helvetes show!!!!! =(...Iaf vinnarlåten var helt OK, bra kraftig balladaktig låt. Men hallååå så jäkla dålig var inte Sverige så de inte förtjänar en endaste poäng förutom grannländerna!!!! Upprörd! Ska bojkotta hela skiten nästa år! hmmpff...Iaf blondinen i mig fanns inte riktigt förut, haha...nedå, men var inte värt å hålla på å fixa håret när man låg inne i lumpen. Ha en bra söndag!! Själv sitter jag på jobbet...igen! =)